My place

   

Tänkte bara visa hur min icketrivsamma lägenhet ser ut för er som inte lyckats pallra er hit för att se innan jag flyttar! egentligen gillar jag den, men som ni ser är det typ ingenting på väggarna, för det har hela tiden känns som att denna lägehet bara varit ett "mellanting" som jag haft tills vidare.

(Är det bara jag som måste trycka typ femtioelva gånger på bilderna när de ska publiceras? Irriterande!)

Jag tror jag lyckats vända på dygnet under tiden jag varit sjuk. Trodde ju att jag var helt frisk typ nu. Har bara haft lite ont i huvudet under dagen och det typ sticker i nästan. Men nu känns det skumt i halsen:/ Halsontet försvann ju för flera dagar sedan? Det kan väl inte komma tillbaka NU?!? Hoppas det är borta imorgon så jag kan fara och träna knäna, är rädd det går åt andra hållet när jag inte kunnat träna på en vecka :S Och så när vi åker på 8 (!!!!!) dagar bara och då är borta nästan 1,5 vecka. Nåja, är det konstiga kvar i halsen ska jag faktiskt ha ett sådant bra tankesätt att jag INTE ska träna då. Duktigt Sara!

Jag säger som Anna; jag vill bara packa klart allting imorgon, sätta mig på väskan och sitta där och vänta i 8 dagar, till skjutsen till flygplatsen kommer!!

Nej, jag får väl ta och läsa i min spännande bok då tills ögonlocken faller igen!
Godnatt mina kära! Kommentera gärna. Jag gillar verkligen min blogg, och att skriva... Skulle betyda mycket om ni iaf någon gång kunde skriva en eller två kommentarer... Annars känns det som jag lika gärna kan skriva allt i en hemlig blogg som ingen vet om.

Godnatt!

ps. Tack för en trevlig kväll K & S!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint och hemtrevligt du har det!:) Typiskt att den där förkylningen aldrig ger sig för dig, men vet du. Jag känner mig ju frisk nu, men så fort jag sa det till Lale så fick jag ju så klart ont i halsen igen! TYPISKT!

2008-09-19 @ 07:57:36
Postat av: Anonym

du har då mysigt =)

och jag kan inte låta bli att kommentera när du har skrivit :) Kul att du skrivit ter hela inlägg sedan jag kollade sist, hihi :) SKRIV MERA! :D

SJU DAGAR NU!!

2008-09-19 @ 09:57:32
Postat av: Anonym

tack själv!! var jätteroligt :) och din lägenhet är jättemysig ju!!

2008-09-19 @ 10:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback