Jag är seriöst senil!

Jag är senil, seriöst!
Ringde mamma, höll i telefonen, väntade på att "högtalare" ska komma upp, då vet man att signalerna har börjat gå fram. Men under den tiden hann jag glömma bort att jag ringt henne sedan börjar jag med nåt annat (med telefonen i handen) och så hör jag någon ropa "hallå, hallå"... Ja det var mamma det. :p Har gjort en massa konstiga liknande saker idag.

Förresten, har inte ens koll på var i Tunisien vi ska. Vi ska till Sousse. haha Desto bättre, för den finns den fiiiina lååånga stranden.... :) haha

Har haft en mkt stressig kväll, men tror allt är klart. Mitt i all planering ringer en tjej och vill titta på lägenheten. Attans tänkte jag, men det gick! Men tidsplaneringen förstördes rejält. Nu ska jag bara packa det allra sista imorgon innan jag kör till Ä-byn.

Nu ska jag göra mig klar för sängen och ligga och krama Henke extra länge tror jag =) Ses inte nå mer innan jag åker. :/

Sleep tight! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VILL KRAMA DIG NU!

2008-09-25 @ 09:38:47
Postat av: Anonym

Yes, soon babe! ;D Just den nya skivan är det massa olika artister som tolkar hans låtar :)

2008-09-25 @ 15:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback