Intresseklubben antecknar


7 dagar kvar!!! Åh, vad vi ska njuta!!

Åh, nu har jag fått jätteont i halsen igen :/ Fattar inte varför förkylningen inte ger med sig! Jag har ju redan haft ont i halsen som gick över? Jag har aldrig varit med om att jag fått ont igen faktiskt. Är täpp i näsan också. Jag måste bli frisk! Helst till imorgon när jag ska passa barnen.

Ska alltså INTE träna idag då... Jag tror jag ska försöka tvätta istället då. När Henke kommer hem från jobbet ska vi gå på stan, käka middag och sen se film hela kvällen:) Tror jag vet någon som kommer somna tidigt... (kunde inte somna inatt, så jag tror jag somnade någon gång mellan tre och fyra. Minns att jag kollade på klockan när den var tre). Intresseklubben antecknar, jag vet...


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag känner mig också sjuk, passar ju bra till i morgon och allt. Brukar vara sjuk 20 september. Men det mesta sitter "i" kroppen, än så länge i alla fall. Hoppas det blir dundermys ikväll!

(solning, måndag? för då ska du väl må bättre?!)

2008-09-19 @ 09:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback