hopp för framtiden


Kolla in min nya "lampa" från partylite! För både teljus och votivljus! Ett måste att ha enligt mig =)

Idag har jag inte gjort så mycket vettigt. Hela dagen har jag gått och längtat till kvällen när Karin & Simon skulle komma. De dök upp och vi har pratat en massa, smidit planer för framtiden (starta eget, värsta smarta idén har vi), pratat om att fixa en weekend till London i vinter, sett idol, druckit te, samt cappuchino.Väldigt trevligt. Hoppas på favorit i repris någon gång :) Visade dem också var vår nya lägenhet kommer att vara, så de hittar dit när de ska dit i framtiden. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fin :)

och du, London låter ju inte liiiite trevligt heller!!

2008-09-19 @ 09:55:55
Postat av: karin

vääärsta bästa idén!! jag tror stenhårt på den!!:D :D

2008-09-19 @ 11:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback