gullebarnen


Inget fel på vigheten i denna kroppen iaf! (ligger och ser på tv) haha

Nu har jag precis kommit hem från de underbara barnen jag varit barnvakt till sedan igår 14.30. Det var inte alls besvärligt, de var så snälla så! Och lilla Emil somnade utan protester igår, så söta. Dock sparkades Emma under natten (delade säng med henne) haha Så det blir nog till att sova en tupplur idag för att jag ska kunna orka upp till jobbet imorgon. (Barnen vaknade nämligen kl 6 och var pigga och glada) :P

Jo, jag ska till Tunisien faster=) Monastir i Tunisien, en vecka. Ska bli helt underbart att bara stänga av allt och enbart koppla av och njuta! Jag hade också tänkt komma förbi er någon gång med Henke (så killarna får se hans "vrålåk") haha Vi flyttar in i en trea första dec, så då måste du/ni minsann komma och hälsa på! Saknar ju er!

På tal om Tunisien.... Jag måste verkligen ta tag i packningen på riktigt. Jag tycker det är kul att packa, men får också panik över att glömma saker. Men jag SKA göra det ikväll eller imorgon. (fast imorgon fyller pappa år så då hinner jag kanske inte)

Min kropp är lite kinkig när det gäller det här med att få sömn, så jag tror jag måste lägga mig och vila en stund.
Tjao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

monastir?

2008-09-23 @ 09:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback