Gryningen lovar en ny dag

Gryningen lovar en ny dag
Bara en skugga av ensamhet finns kvar
Allting kan förändras, men man vill inte förstå
Livet skiftar under åren som går
Vad är det jag önskar se?
Utanför står sanningen och ler


Tack Anna för låtarna! De hjälper faktiskt lite!


Badet blev toppen. Jag & Natta blev less lite väl snabbt men det gjorde inget, vi hade kul ändå. Fick veta varför jag inte tyckt det varit så hiskeligt kul att åka rutchbana! JAG HAR ÅKT FEL! Att jag inte tänkt på det. Jag har alltid åkt liggandes, men på rumpan. Man ska ju LYFTA på rumpan och åka på hälarna och skulderbladen typ. Så trög man kan va ;) Då går det undan minsann! Nu spårade jag ut lite, det jag skulle komma till var att sedan åkte vi till Blå Ängeln för varken jag eller Simon hade ätit något. Sedan hem till mig för att se IDOL. :) Jag fick även chans att bjuda på min himmelska blåbärspaj. ;) haha Så nu behövde jag inte kasta den, alternativt äta upp den själv. Så då hade jag nog kastat den. :P

Imorgon blir det tandläkaren i Älvsbyn. Måste tydligen ringa för att få komma hit i stan. Jobbigt, men tänkte ta tillfället i akt att stanna kanske rentutav hela helgen i Älvsbyn, beroende på vad som inträffar under dagarna och kvällarna. Måndagkväll tänkte jag (om jag inte fått jobb) kanske spela min första innebandyträning på över fem år (om sjukgymnasten godkänner det, har mailat och hört ikväll så jag får nog svar imorgon). Vore grymt kul! Det om något, skulle vara något att se framemot. =) Hoppas bara att jag isåfall känner mig välkommen där.

Nu har jag förökt packa lite, det är svårt när jag inte vet hur många dagar jag blir... Nåja, jag överlever nog om jag glömmer något. ;)

Då ska vi se om jag får någon sömn snart. Sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: anna

varsågod, bara kul att fler inser vad bra det är! :) (bättre sent än aldrig :P)

2008-09-05 @ 10:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback