du lyser upp min värld



Här är min supersöta cykellampa :) Ser inte så bra hur den lyser, men det är ganska starkt, speciellt baklyset  :)

Vilket otroligt fint höstväder det är! :) Gick en promenad på morgonen, det var så skönt. Sedan cyklade jag till sjukgymnastiken och tänkte till och med tanken att cykla ner till havet och bara njuta. Men då kom jag på att jag skulle skynda mig hem till datorn för att snacka med Anna :) Lika mysigt är det!

Hade egentligen många planer för dagen men det blev inga typ. Tänkte baka bullar, men det tar ju så hiiiimla lång tid! Blir kanske en till promenad istället :) Åh vad jag längtar till värmen och solen! Är ju typ bara två veckor kvar nu! Wiiiie!

Kommentarer
Postat av: din resekompis ;)

vart sätter man lampan? :p

längtar tills vi reser härifrån!! ska bli sååå skönt. :) puss på dig

2008-09-08 @ 16:01:35
Postat av: Anonym

Man sätter fast den med hjälp av ett gummiband på själva styret, och på baksidan runt sadeln. Ganska enkelt och fiffigt :)

2008-09-08 @ 16:31:27
Postat av: Carro

cool grej till cool tjej..;)

2008-09-08 @ 16:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback