Vatten, sol och ängar

Fastän jag skulle kunna bli jättearg på min vän så är jag inte det. Jag vet att hon har förståelse OM jag hade blivit det, men det blev jag inte, för det är ett tecken på att hon älskar mig! Jag skulle aldrig ta tag i det själv, det tror jag verkligen inte. Det kommer bli jättejobbigt, det vet jag, men jag ska ge det ett försök. (Du, min vän, vet när du läser detta att det är dig jag menar) Jag älskar dig!! <3


Det här är HEMMA! <3

Igår hälsade jag på farmor med Henrik. <3 Jag blev så jävla rörd, jag är SÄKER på att hon kände igen mig. Och allt var så fint. Vill inte skriva det här så att alla kan läsa, för det är för personligt anser jag faktiskt. Jag var dit med broder N idag också, farfar var också där. Det var mys! Men det blev inte så lång stund, för det var dags för mat.

Lördagkväll var det inflyttningsfest hos E & N. Det var trevligt att träffa alla, fast jag var nykter och kunde se saker ur lite andra perspektiv om jag säger så. haha Tänkte skriva vad jag gjorde igår, men jag minns inte. :S Mer än att jag besökte farmor. Just ja, nu minns jag, men det behöver jag inte skriva ner. haha

Nu ska jag ringa mor min och höra när hon slutar (har varit i älvsbyn sen lördagkväll). Vi ska till Boden och lämna tillbaka mina skidor. Ska köpa nya, egna, skidor nu när jag faktiskt slutat växa. :p Lönar sig inte att hyra då ju! Får se om jag köper erbjudandet de har där eller om jag köper någon annanstans! Iaf, ska ringa nu och höra exakta tiden hon slutar, så ska jag ta och gå mot älvsbyn tills jag möter henne. ;) hihi Jag har minsanna världens bästa mamma jag!

Puss & kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Började gråta när jag läste vad du skrivit! Det stämmer till tusen, jag älskar dig verkligen min vän!!

2008-10-27 @ 16:07:03
Postat av: Anonym

jag frågade ju om vad du beställt från cdon för ett tag sen men fick inget svar, men jag ser nog här vad en av de kan va! hihi

myyysig bild där :D

2008-10-27 @ 17:07:07
Postat av: Sass

svaar från min blogg, haha. ja jag ångrade nästan att jag inte hade dom strumpbyxorna när vi gick ut, fast de passade inte lika bra till den outfiten:)

jag pratade med en tant som va född i luleå o sa att du bodde där uppe med:) hon visste vart nystrand å så va:)

2008-10-28 @ 21:35:21
Postat av: fynda kläder

Fynda billiga kläder i min blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback