In a lullaby

Har kommit hem från E & N just och har upptäckt jag glömt mobilen där (hoppas jag). Snacka om att jag känner mig handikappad utan den!! Förhoppningsvis får jag väl hämta den imorgonbitti någon gång :)
Har iaf haft en trevlig kväll med idol och massa snack (och vem vill bli miljonär), ska inte nämna hur dåliga mitt lag var. Men lika glad är jag för det, men gladast är nog räven.=)

Imorgon ser jag framemot. "Kalas" med Jonas & Jenny här i Nystrand (Jenny fyllde idag, eller ja, fredag) och jonas och jenny har inte hunnit gratta mig eller nicklas  och vi inte jenny, så vi tänkte ha kalas igen då. praktiskt liksom. Sedan kickar jag ut päronen och så blir det kalas för mina vänner. trevlig värre ja! Och just det, ska på byn med mamma och byta en av parfymerna jag fick (som jag redan hade), ska bli nice! Kanske kikar in på Mim eller så också, och så farfar! Nice, nice! Dags att sova nu då kanske. Som tur är sitter jag redan i sängen och är godnattklar så att säga. Sleep well!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tills Jonas flyttar hem till mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback