Spröd som en snöflinga försöker jag landa hel

Jävla a-kassa skit! Jag har väntat i en evighet (sedan augusti) och idag ringer jag dit för att få höra vart det stora problemet sitter "du har inte skickat in intyg för augusti" nähä? Kanske för att jag skickade det i augusti? Blir så irriterad!! Och så frågade jag varför jag inte fått veta det "det stod på pappret vi skickade ut" det enda som stod var att de saknade uppgifter för studierna, och det skickade jag in på en gång. Och det stod typ som att "antingen saknar vi studieuppgifter eller så arbetsgivarintyg" och jag hade ju skickat alla arbetsgivarintyg så jag fattade väl inte att det var JUST augusti de ville ha! Idioter! Jag kanske överreagerar men vad fan! Jag är väl ingen tankeläsare! Nu när jag då skickar in det pappret, hur många veckor till ska det inte då ta?! Ska himla säkert ringa dit igen om två veckor och bara påpeka det igen och fråga om de fått intyget jag kommer skicka nu!!

Vad tror ni hände när jag nu ringde till lönekontoret?! Då har de slut på deras telefontid, den gick ut 14.30 och nu är klockan 14.40. ORKA!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman <3

2008-11-03 @ 18:25:46
Postat av: Pia

Okej kul! Ja vi ses i 7 december då! :D Väntar så!!

Du har väl sett Carola hur många gånger som helst du? :)

Postat av: Carro

Åh, less man kan bli! Hoppas det löser dig!:)

2008-11-04 @ 09:40:29
Postat av: Anonym

saknar dig så mycket vännen! har itne fattat än att vi ändå snart ska ses. det kommer bli så fint allting.. ååh. längtar som en tok fast jag egentligen itne har fattat att det är snart. tänkte nog skriva en hel uppsats här till dig nu men det är nog inte rätt tillfälle. men men, KRAM!

2008-11-05 @ 18:38:10
Postat av: Erika G

Jaa, förstår verkligen hur du känner! man blir skitirriterad när saker ska ta så lång tid...

2008-11-05 @ 23:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback