Om du törs

Dagen igår straffar sig idag. Så är det! Men jag funderar på att strunta i det, men jag tror kraven vinner den här gången också. Det är svårt, verkligen. Och jag tror det är svårt att kunna förstå, men man behöver inte förstå, det räcker om man försöker visa lite empati, det tror jag iaf!

Igår skickade jag in intyget till a-kassan så då får ni veta om någon vecka om jag är lika förbannad då. :p

I helgen jobbar jag, men idag är jag ledig. Så jag ska göra massa nytta hade jag tänkt, (vad menar jag med nytta)? Ikväll är jag dock bjuden på kalas, det ska bli trevligt!

Nu har jag börjat vakna på nätterna av att jag har ont i knäna, nämde det för sjukgymnasten när jag var och tränade nu på morgonen... Det beror på kylan. Känner tydligen av det med mina problem. ÄR sååååå less!! Kommer det alltid vara såhär? :/

Kram & hej!

Kommentarer
Postat av: emma

du får inte gå o tänka "kommer de alltid vara såhär" för då bryter man ihop.. försök se de positiva i allting, jag vet de är svårt o smärta är fan bland de jobbigaste som finns, men ibland finns inte mkt annat att göra än att bita ihop! du klarar det, de vet jag! du är starkare än du tror!

2008-11-08 @ 18:25:19
Postat av: xonx

Bra blogg :)

Besök gärna min fotoblogg.

Följ gärna bloggen med bloggkoll.se



/Xonx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback