Allting kan förändras, men man vill inte förstå

alltså jag orkar fan inte det här. det är ju så här JÄMT! jag vet att jag kan göra fel, men det kan alla, det är INTE bara jag som gör fel!! jag försöker hitta vägar åt olika håll, men det verkar vara helt förgäves. ni fattar inte hur mycket jag försöker göra allting bra men det blir bara tvärtom hela tiden. vettetusan vad jag ska göra åt det. jag orkar inte.

ska iaf bli otroligt superjätteduperskönt att sätta mig på tåget imorgonkväll. det behöver jag och jag ska ha det helt underbart, det har jag bestämt mig för och så ska det bli! <3

sorry, men jag är faktiskt frustrerad, jag rår inte för det :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

det blev nog helt underbart också, eller vad tycker du? haha, kära nån, lycka :) <3

2008-11-16 @ 19:53:16
Postat av: Sassi

tänkte svara på din kommentar på min blogg:) jag jobbar en del innan jul, iaf alla helger i o med dansbandskampen. men vissa vardagar är jag ju ledig:) kan ju kolla de lite närmre!

vore ju grymt om vi kunde ses!!

2008-11-17 @ 23:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback