Vissel Johanna

Bara en som fattar rubriken... Tänker på dig! :)

Trodde aldrig jag skulle somna inatt för all hosta. Men det gjorde jag. -Till slut. Och OC, jag är så fast i det Karin! haha

Igår tyckte Henke så synd om mig när jag var sjuk så han kom med nya högtalare till datorn som jag länge har drömt om. =)

image140
Jag gillar denna bild :) Jag saknar allt så himla mycket. Skulle Karin föreslå att åka tillbaka imorgon så skulle jag banne mig göra det. Nästan som i drömmen jag hade då jag hade feber. ;)

Lite mindre hosta har jag nog idag ändå. Hoppas det blir bättre efter en varm dusch och ETT avsnitt av OC, måste jag också få se innan jag drar mig mot Piteå. Tänkte få hälsa på Malin och barnen, kanske gå en runda på stan med min favorit när det gäller shopping. - Frida. ;) Och äta middag med Henke.

Vännen jag tidigare berättat om som fick frukost serverat jämt. - Det stämmer verkligen. Och han VILL göra det. Hon säger ingenting ens. Fascinerande alltså. Måste jag testa.

Hoppas jag inte förstör så jag blir sjukare av att "anstränga" mig. Men nu är jag fruktansvärt less på att göra ingenting hela dagarna.

Anna - Jag tror att jag har skrivit klart du vet vad. :) Så du måste få den snart så du får skratta lite åt det jag skrivit. :)

Puss & Hej!

IF LIFE WAS A SONG - Spelas just nu i mina högtalare. :)

Kommentarer
Postat av: karin

haha jå nog visste jag att du skulle bli OC-frälst sara!! ;D hihihi

2008-03-28 @ 13:16:46
Postat av: Anonym

tack gumman! Och vad fin bild på dig, jävla brunfis ;p Blir ju avis, fattar du väl! Haha!
Hoppas du mår bra, snart far jag till Sthlm.. :/
Kraam

Postat av: Anonym

åh. :) tänker på dig med sjuklingen!

Lämgtar till jag få läsa, hihi. Det vi gör kommer bli kanon när det är färdigt, det tror jag!! :D

2008-03-28 @ 18:52:49
Postat av: Simone

Hej Gummz :)
Vi hördes aldrig igår :( Jag hade så mkt med skolan, men se det positiva! :) Jag blev klar!
Ska vi höras ikväll? Jag tycker absolut vi ska ta tag i att träffas snart ;) Kraaam

2008-04-01 @ 09:01:19
Postat av: Johanna

Vem är så bortskämd att hon får lagad frukost varenda dag? :)

2008-04-01 @ 22:45:16
URL: http://johanyjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback