Slut

Oj vad jag är slut. 6 dagars jobb på rad (vilket egentligen inte är så mycket och jag klagar inte över det) Men jag blev förkyld i fredags och det har bara blivit värre för varje dag som gått. Det bränner i halsen. Det känns inte som någon vanlig förkylning... Bränner i halsen, irriterar och lite hosta. Helt slut i kroppen och ont i huvudet till och från. Ikväll blir det banne mig sängen senast kl 20.00 och är endast tillåtet att se max två avsnitt av OC (Karins fel att hon lånade ut första boxen åt mig) Nu är jag ju snart beroende. haha Avlsappnande att se innan jag ska lägga mig iaf.

Imorgon blir det en frivillig demenskurs. Jag har missat så mycket så jag måste faktiskt gå på den frivilliga lektionen... Bra att ha en bärbar dator en sådan dag. Så jag kan ta med den och jobba med projektet där så kanske det blir nåt gjort... Om man nu få jobba där. Kanske läraren har tänkt ha någon föreläsning? Äh skit samma. Nu har jag ont i huvudet. Men jag måste ta och kila iväg till jobbet igen. (Råkade ta hem en telefon -IGEN) Jag är hopplös... Jag som såg framemot att ta det lugnt hemma efter en stressig dag på jobbet. Jobbade till och med över lunchen. Inte ofta det inträffar...  Dessutom måste jag gå! För min bil verkar ha strejkat.

MÅSTE Skriva mer om Mexiko snart men jag orkar inte nu...

Nu ska jag snart få ny layout av Johanna.... :) Hon är så duktig och jag kan ingenting med hur man ändrar sådant på denna sida. Tycker det är svårt! Denna sida är ju lite väl vintrig. NU är det banne mig snart vår. Idag lyser solen sååå fint. Dock är det kallt på nätterna nu...

Puss på avstånd (så ni inte blir sjuka ;) )

Bjuder på en bild iaf. :)
Åh vad jag saknar allt!!!
image139

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja - vi var förbi Eva igår .. Hon har lite planer som vi måste försöka få ihop ! Hör av dig när du har tid ! :0)

Postat av: A

jag är redan sjuk, så puss ;)

2008-03-25 @ 12:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback