Pelikaner langs stranden

Shit vilket underbart land detta ar.Framfor allt Playa del Carmen! Oj vad underbart vi har det alltsa... Det gar knappt att beskriva! :D

Imorgon ska vi simma med delfiner! Och sa ska vi till pyramiden, Chischuiza (vet ej hur det stavas utantill), pyramiden som ar en av varldens sju underverk. Coolt va?
Vi ska gora en massa mer saker. Men det far jag beratta mer om sen.

Vi trodde vi skulle ha micro pa rummet, men det hade vi inte. Men det gor inget for var mormor och morfar har nere hade det sa vi far ga och varma vatten hos dem om vi vill. Sa det kanns tryggt. ;)

Idag var vi och fotade lite langs stranden.Da sag vi en massa, massa pelikaner.Det var en grym upplevelse. Har ni nansin sett pelikaner in real life? Det hade inte vi. ;) Vi har och tanker ta en massa kort sa ni far se alla grymma upplevelser och aven de mindre grymma da ocksa saklart. ;)

SOLIGA KRAMAR // Sara & Karin

Kommentarer
Postat av: emma

låter underbart!!!!=) värma vatten? jag fattar inte?:p till vad?=)

2008-03-07 @ 10:06:51
Postat av: nathalie

Så härligt ni verkar ha det :D

Postat av: Anonym

Ska bli kul att se bilderna när ni kommer hem.. =)
Och jag har sett riktiga pelikaner.. jag har tom suttit i en trampbåt och fångat in pelikaner. Usch de är såå stora o läskiga!

2008-03-07 @ 20:40:33
URL: http://evighet.blogg.se
Postat av: K

Åååh tjejer! Jag tänker på er dagligen och hoppas verkligen att ni har det superbraa! Märker nu att det går ju ingen nöd på er ;) hihi. Faan vad ballt det där med pelikanerna :D NJUT nu i fulla draaaag! Massa kääärlek till er! (L)
ps, jag är inte aaaalls avundsjuk (a) hihi, JOO det är jag ;) ds.

2008-03-08 @ 18:02:53
URL: http://kristinh.blogg.se
Postat av: Anonym

pyramiderna i Mexico tillhör inte något av de 7 underverken /Micke

2008-03-09 @ 19:18:37
Postat av: Anonym

vill bara skicka en lite hälsning. saknar dig vännen :)

2008-03-10 @ 14:39:04
Postat av: Anonym

Ååh, vad kul och mysigt ni verkar ha det! Jag vill också bli brun och jag vill också se delfiner! :) Ha det bra och hälsa din vän från mig :) KRAAM

2008-03-13 @ 12:25:10
URL: http://powercarola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback