Mina tankar går till dig

Jag är lite dålig på att uppdatera för mitt Internet i läggan fungerar inte. Så irriterande då man ändå får betala fullt pris för det till kommunen. Denna skitkommun! Tur att jag ska säga upp det...

Snacka om en enorm konstrast. Från paradiset till helvetet typ...

Hittade en jättefin dikt som jag tillägnar till en speciell vän som betyder jättemycket för mig. Jag lider med dig vännen... Du vet att det är dig jag menar, så inga namn behöver nämnas...

Jag sådde några blommor, en för varje vän

Jag tror att det var fyra, men särskilt minns jag en

Det blev höst och vinter och blommorna de dog

Men på våren kom de åter, men bara tre stod kvar och log

Sen kom regnet med moln stora grå

Nästa gång jag fann dem så var det bara två

Sen kom solen med allt ljus den har

Plötsligt stod det bara en ensam liten blomma kvar

Du härdades i solsken, du drunknade i regn

Men en sak är säker, du är en riktig vän


Kommentarer
Postat av: emma

oj, det var starka ord från dejj. att älvsbyn är ett helvete... herreguuud:) här går man hårt på!

2008-03-22 @ 12:05:11
Postat av: Sara

Emma: Har jag sagt att det är älvsbyn som är ett helvete???

2008-03-22 @ 18:49:49
Postat av: emma

ja jag fick de som att framtså som de.. mexico e paradiset, och älvsbn helvetet..=) men jag kanske förstod fel!

2008-03-22 @ 20:20:13
Postat av: Sara

Emma: ja, då förstod du fel. vi levde som i ett paradis. när vi kom hem hände en del saker. så det är inte så jag menar!

2008-03-22 @ 21:06:48
Postat av: emma

ha,ha, okej=) då förstår jag=)

2008-03-22 @ 21:49:00
Postat av: Anonym

okej. så du gav inte filmen ern chans ens? :P

2008-03-23 @ 09:50:50
Postat av: Sara

Anna: Jo, jag gav den faktiskt två chanser. har den på en skiva så jag ska ta och se den nån annan gång. jag är inte så mycket för att se på filmer så det blir inte alltför ofta.

2008-03-23 @ 09:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback