Mexico, here we come!

Så sitter vi på Arlanda i denna eviga längtan. Oj så kul vi ska ha alltså!
Inatt sov vi på typ en bänk. Det gick ändå hyffsat bra. De var inte lika kalla och hårde som bänkarna jag och Carro sov på när vi skulle till Egypten! haha

Tänkte bara säga hejdå till alla som jag inte hunnit eller kommer att hinna säga hejdå till så hejdå!

Skulle bara logga in för att se om jag fått lägenheten men det får man tydligen inte veta idag. Så får jag den så kommer jag inte att kunna tacka ja kanske. Om jag inte har tur och kollar internet just den dagen i Mexiko... Nåja, vill ödet att jag ska ha den så får jag den! Men chansen är ju inte så stor med tanke på att jag är sist i kön. :p men ändå!

Nu väntar Playa del Carmen och en massa, massa äventyr!
Ni får ha det så bra allesammans här hemma och sköt om er!

Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: emma

åh gud vad hemskt osova på en bänk, ha,ha:p varför sov ni inte på rest and fly på arlanda. de e ju superbilligt!!=)

2008-03-03 @ 07:48:47
Postat av: Sara

Emma: För att vi inte vill! Det var superkul och hur mysigt som helst! :D Det var enbart kul! varför sov ni inte på rest and fly själv?? För ni sov väl hos Åsa, fast hon inte var hemma?

2008-03-03 @ 10:28:58
Postat av: emma

för att vi kom till arlanda redan kl 11 på förmiddagen=) därför sov vi ej där:p
blev ändå rätt dyrt o resa fram o tillbaka i sthlm, bio, mat o hela köret. men tyvärr går de ju inte alltid så många flyg...=) ha,ha... var int så arg nu! sola o ha de braistället:P

2008-03-03 @ 11:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback