Hemma :(

Hemma igen! :( Ville verkligen vara kvar iaf 2 veckor till!!
Resan gick ända bra hem. Har suuuupermycket att berätta. Tänkte bara skriva lite i bloggen om flygresan dit och hem. (Det hände lite roliga grejer) Jag vill fortfarande skriva utan å, ä och ö. haha Iaf, åter till ämnet. Jag hade tänkt skriva och förklara resten till alla bilder som kommer att komma ut på bilddagboken. Dock kommer jag inte att lägga ut ens hälften av alla. För vi tog tillsammans runt 1400 bilder kanske!! haha

Nu håller jag på att tvätta lite. Har ätit plättar och ska snart hoppa i duschen. Ska bara vänta på att Henke ska komma först. Imorgon ska jag se film och mysa med Henke hade jag tänkt. Sen måste jag till skolan och se om läraren är där (vilket jag inte tror med tanke på påsken som nalkas). Och så måste jag ringa ochh säga upp mitt bredband på något sätt (vet inte riktigt hur jag gör detta. haha) och så ringa chefen för jobbet i Piteå som jag vill ha! Förhoppningsvis får jag veta det ganska snart. Har nog glömt att skriva att jag fick lägenheten i Djupviken i Piteå!!!!! Jag är jätteglad för det. Men det känns också himla vemodigt. Men jag kommer flytta dit hur som helst. Oavsett om jag pendlar till jobbet i Älvsbyn eller jobbar i Piteå. (vilket just nu är det jobbigaste, jag vill inte lämna mitt jobb)

Jag vill åka slalom nu! Någon som vill följa med nån dag/kväll?? :D Kanis eller Kåbban? Spelar inte mig någon roll! Hör av er om ni vill hitta på nåt nu när jag är hemma. :)

Jag blir så glad då jag läser så många fina kommenterar jag har fått i bloggen. Det känns verkligen i hjärtat när ni är så glada för min skull att jag fått uppleva detta. Och det känns vilka som verkligen menar det också. Ni är guld värda! Detta är en av de bästa resorna någonsin!! Shit vad underbart vi har haft det alltså!

Vänta bara tills ni får höra vad vi gjorde då vi skulle från Arlanda till Playa del Carmen! hahaha Skrattar vid minnet. "JA HALLÅÅÅ?!?" hahaha

På återseende.
Puss och hej.

Kommentarer
Postat av: Jenny

*snyft* vem ska nu vara min kennelflicka ?

Postat av: Sara

Jenny: Jaaaag ändå Jenny! Såklart :)

2008-03-19 @ 09:53:10
Postat av: K

Jag är såååå glad att du är hemma, att vi andas (typ) samma luft igen ;) Haha, men såklart hade jag velat att du skulle få stanna kvar också, meen åååh vad jag har saknat din röst! Hoppas du orkar berätta om din resa, vi tar det när du orkar ;)
ÄLSKAR DIG! (L)

2008-03-19 @ 13:54:40
URL: http://kristinh.blogg.se
Postat av: Sasselito

Tjoo!
Coolt att ni är hemma, de känns som ni ahr varit borta en evighet ju! :)
grattis till lägenheten!! :D
Vi får pratas vid typ i påsk eller nåt, jag ska åka hem då också.
Massa kramar å pussar!

2008-03-19 @ 14:34:09
Postat av: Anonym

Grattis till lgh! Det har du verkligen glömt berätta. Ringde dig igår, men det var bara mobilsvar så jag trodde inte du hade kommit hem.. Gör ett nytt försök ikväll! Skönt att du har haft det toppenbra. Men ännu bättre att du är hemma i kalla svarige igen så vi åtminstonde är i samma land..:p Det jag menar med det är att det är lättare att höras och kanske träffas! Ha en toppen påsk! Kram!

2008-03-19 @ 16:43:53
Postat av: A

Hah, vill du inte åka slalom med mig längre? :P Ska bli kul att se lite bilder sen, så fpr man sig iaf en liten bild av hur resan varit :) Hopaps vi ses snart, saknar dig!
Jättekul med lägenheten!!

2008-03-19 @ 16:52:34
Postat av: emma

jag grinar över att du fått lägenheten.. nu flyttar ju du.. snyft!

2008-03-19 @ 20:52:10
Postat av: Sara

Anna: Ja såklart jag vill åka slalom med dig! har ju sagt vi måste planera det snart :D

Emma: Ja, det känns faktiskt lite vemodigt. men mest för att jag lämnar jobbet och några få vänner.. själva älvsbyn ska ändå bli rätt skönt att lämna. men inte resten :(

2008-03-19 @ 21:57:07
Postat av: karin

haha! "asså hallå".."hallå..?" -ja HALLå!!?

2008-03-20 @ 11:01:22
Postat av: Millan

Kul med ny lägenhet :D Grattis!
Jag hade också velat åka slalom idag, men det finns inte så många bra backar här :P Är hos familjen i Gbg nu, så jag får väl äta ägg eller nåt istället haha. Pussar!

2008-03-21 @ 11:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback