Förlovning och husköp

Idag bjöd jag min käre bror på lunch på Fluxen. Hade demenskursen som jag orkade mig igenom. Fick faktiskt mycket gjort trots förkylningen. Trodde jag var på bättringsvägen. Men sista två timmarna... Usch. Tänker jag inte ens nämna. Dock älskade läraren det jag hade gjort. Det var bra iaf. Ska inte säga något i förskott men...

Iaf, åter till fluxen. Vi trodde det var palt för jag träffade farfar igår och jag tyckte han sa att det var palt där idag. MEN. Det var det inte. Menmen, kul att surra lite med brorsan igen. Det har hänt en massa under tiden jag varit borta. Han har blivit både husägare och är nyförlovad! Grattis till dig brorsan!

Nu ska jag springa över till andra brorsan med bultande huvudvärk och en kropp som väger 100 kg typ. (De har nämligen nyheter om farfars 80-års present. :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Gud vad kul!! Du får gratulera så mkt!:) Hoppas förkylningen snart blir bättre!! Stor kram

2008-03-26 @ 08:03:27
Postat av: emma

vem av brorsorna har köpt hus o förlovat sig?=)

2008-03-27 @ 21:34:29
Postat av: Sara

Emma: Det är Nicklas.

2008-03-27 @ 22:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback