Arlanda babbel

Så sitter vi här igen. haha Flyget blev två timmar försenat, så vi fick gratis mat. Så det fördrev vi tiden med ett tag. En sur "tant" som automatiskt blev en tant i mina ögon eftersom hon var så otroligt sur! Ett leende kanske kunde döda enligt henne. :p

Nu sitter vi här, då jag ändå har en massa tid kvar på datorn.
Imorgon den här tiden, är vi någon helt annanstans. MEXIKO!!!!! Underbart vad kul vi ska ha! Är så glaaaaad! Och dessutom så kommer jag att vara i det landet med KARIN!!! :D Världens bästa vän! Bättre kan det inte bli. Två hela veckor tillsammans. För de som är oroliga så kommer vi inte att tröttna på varandra, det gör vi aldrig! Av en sådan här resa kommer man bara varandra ännu närmare, vilket bara är underbart.

I stockholm är det grått och trist som vanligt. Jag hatar stockholms väder alltså! Mycket varmare hemma! ;)

Nåja, detta blir sista inlägget innan vi åker. Lär väl uppdatera när vi kommer fram. Om inte mobilerna funkar. För vi måste ju höra av oss till de närmaste där hemma som vill veta så vi lever. ;)

Nu bara babblar jag så ha det gött!

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: emma

ja jag vill veta så ni lever:p

2008-03-03 @ 11:38:04
Postat av: Johanna

tycker att flyg alltid är försenade. jag kan klura på en ny design tills du kommer hem.. så du kan godkänna den :P

2008-03-03 @ 11:58:43
Postat av: Erika

Hoppas att ni får en jättebra resa! :D Sola lite åt mig också :P

2008-03-03 @ 20:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback