Vackert landskap

Jag har ju glömt att skriva den viktiga detaljen att i fredags hade jag haft körkortet i två hela år! Shit vad tiden går snabbt! Men det betyder också att prövotiden har gått ut, så nu får alla trafikanter akta sig. haha Nä, jag kör numera rätt lagligt. Man lär sig av sådant som händer andra också. ;) Tänker främst på F:s olycka.

Idag är det svinkallt. Eller egentligen inte, vi har bara blivit så bortskämda genom att det varit en sådan varm vinter hittils. Det ligger mellan -15 till -18 typ. Det har varit så underbart vackert ute idag. Solen har varit framme, klarblå himmel och solen lyste så vackert ut över landskapet. Snö på träden... Ja, ni fattar själva. Då önskar jag att jag hade varit ute (inte i jobbilen) och haft kameran med mig! Sådana här dagar är jag glad att jag bor där jag bor. :) Det är så underbart vackert sådana här dagar och vackra sommardagar skulle jag aldrig byta bort detta mot Stockholm. ;)

Kommentarer
Postat av: A

Ja nog är det en fördel att bo utanför de stora städerna som inte kan uppelva de där fina dagarna på samma sätt =) idag har det snöat en del så det är vitt här, men vi saknar solen för tillfället, nu är det visserligen sent men saknar ändå himlen, mkt bättre än gråa moln :P ;)

Postat av: emma

åh grattis! ännu en fartdåre i trafiken nu då.. e jag inte ensam längre=)

2008-01-23 @ 17:35:47
Postat av: Anonym

tack för din åsikt. jag tycker också så :)
och ja, mamma är kul ibland ;)

2008-01-23 @ 18:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback