Jag är helt hopplös

Japp det är jag! Helt hopplös alltså. Faktiskt. Är både bra och dåligt!

Tänkte bara svara på några kommentarar här för enkelhetens skull. ;)

Emma:
Med Klimatförändringar menade jag inte att detta har skett bara under denna vinter. Klimatförändringar pågår självklart under en väldigt lång tid. Men vi måste väl alla erkänna att det har skett och håller på att ske förändringar på klimatet.? Det jag ville få fram var bara att sådana här varma vintrar är inte vanligt och att jag inte vill ha en sådan här vinter, jag vill ha riktiga vintrar!

Anna:
Japp, du gissade på samma grupp iaf. ;) Tvärflöjt spelade jag. :) Först block, och sen tvär då ;)

Jenny: Det blev fel kataloger så det är nya på väg haha.Kommer en imorgon till dig. ;)

Stockholm i helgen var underbart. Får berätta mer om det sen om ni har tur... ;) Det var kul att pröva på riktig massage. Faktiskt, så var det första gången! haha Är det ingen jag känner som kan massage som kan massera mig lite billigare. ;) ?

Nu måste jag försöka sova. Demenskurs imorgon. Ska faktiskt bli kul då det verkligen är nåt jag vill lära mig! Har börjat få upp ögonen för mitt projektarbete i kursen också. Kommer nog att bli riktigt bra!

Good Night Angels! <3


Kommentarer
Postat av: Sass

de va kuul å ses! :D vi får se till att träffas lite längre framöver.

2008-01-22 @ 12:13:45
Postat av: karin

vaddå hopplös? ;p

2008-01-22 @ 14:34:32
Postat av: emman

ne jag har gärna varma vintrar=) de e ju ändå varmt men ingen slask.. bättre går de ej att få de:D -30 e förbi o tack för de!

2008-01-22 @ 21:10:55
Postat av: Sara till Emma

Emma: Det har ju visst varit slask. just nu är det perfekt ja. men vintern som varit, har endast bestått av lite snö och varmt eller kallt. när väl snön kom blev det slask! oavsett vad du säger tycker jag så :)omän det är perfekt JUST NU ja.

2008-01-22 @ 22:33:14
Postat av: emma

ja de e då lite slask (om du jämför me södra sverige)

2008-01-23 @ 12:22:45
Postat av: emma igen

o vi e nog alla rätt hopplösa ibland=)

2008-01-23 @ 12:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback