Snöstorm?

Det är konstigt hur vissa saker fungerar. Jag förstår mig inte på det helt enkelt. Hur mycket jag än funderar så blir jag inte klokare. Jag blir tokig på det!

Helgen består av jobb, hela långa helgen. Fre-sön. Är på jobbet nu och har rast. Det är antaligen bra med jobb hela helgen, för pengarna behöver jag. Egentligen skulle det ha varit slalom idag. Jag var grymt peppad men med facit i hand så var det lika bra. Vi vaknade nämligen till snöstorm imorse!

Det har uppstått problem med vår indienresa. Vi har missat den viktiga detaljen att beställa visum. Så kan det gå! Så antingen åker vi då vi fått det, eller så åker vi någon annanstans. :p

Oh, your stormy words are very broken
and you sound like thunder,
though you've barely spoken.
Oh it looks like rain tonight.
Thank God, cause a clear sky just wouldn't feel right

Kommentarer
Postat av: emma

oj då... jaja, de finns ju andar resor oxå=)

2008-02-02 @ 15:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback