Pappa filmstjärna?

Tänkte bara prova rubriken igen... haha Dock blev det ju ingen reklam utav allt som en massa typer filmade på pappa och hans jobbarpolare. haha

Oj vilken rolig helg jag haft! Var längesen det hände så mycket skoj under så kort tid. Fredag bestod av bio och filmkväll. Lördag blev det slalom och lite fest. Söndag blev det bad i Nordpoolen och filmkväll på kvällen. Superrolig helg.

image132



Dock hatar jag då jag får sådana där frågor... Träffade en gammal lärare som frågade vad vi gjorde. (jag & karin) Hatar sånt. Måste säga att man är kvar i Älvsbyn. Och hon förväntade sig helt ärligt att få ett svar som "ja jag har flyttat till Umeå och pluggar" eller typ "Jag har flyttat till Stockholm eller göteborg och har fast jobb". Ungefär så ja. Hatar sånt! För jag VILL ju verkligen INTE vara kvar här....

Nåja, idag vaknade jag tidigt. Har sett på film på datorn, legat länge och myst i soffan. Borde ta tag i pluggningen men jag orkar verkligen inte. Och nu är det kort tid kvar. Kanske orkar ikväll?? Nu måste jag iaf skynda mig för att hinna göra mig klar för skolan.


image133

Puss & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback