HJÄLP MIG

Tänk om livet kunde vara lite lättare eller tänkt om någon annan kunde fatta beslut åt mig? Det skulle vara så enkelt då.

Mina problem för närvarande handlar om hur jag ska göra till sommaren... Ska jag söka båda perioderna i Piteå, så kommer jag bort från hålan Älvsbyn? Kanske hitta mig en lägenhet där i Djupviken? Eller ska jag söka en period i Piteå och en här i Älvsbyn (Hemtjänsten på båda ställena) Jag trivs verkligen superbra i hemtjänsten. Dock är jag fruktansvärt less på Älvsbyn och vill verkligen inte bo här. Hålornas håla där rykten sprider sig innan man ens visste om dem själv. Eller ska jag söka en period i Piteå och en period i Älvsbyn på polar? (För att tjäna de där extra pengarna) Och sen kanske få extrajobba där? Är det värt det? Och sen kanske jobba efter sommaren i både hemtjänsten i Piteå och här i Älvsbyn, plus polar? Men var ska jag då bo?? HJÄLP MIG NÅGON!
Kanske låter som simpla problem, men för mig är de stora. Jag vet att man ska tänka på att detta är ett typiskt I-lands problem. Tänk på hur det är i U-länderna. MEN HJÄLP MIG! Vad tycker ni att jag ska göra??

Jag vill ha ett bra jobb, där jag får jobba mycket! Och sen fara ut och resa massor!
Nu är iaf Mexico ganska så jätteklart! Jag och Karin åker den 3:e. Ska bli så himla skönt och underbart. Där ska jag minsann inte låta några sådana här problem ens komma i närheten.

Kommentarer
Postat av: emma

vill du jobba mkt satsa på polar just nu! de ger oxå bra pengar MEn de e kanske inte de roligaste!

2008-02-22 @ 14:08:56
Postat av: Sara

Men hur ska jag ta mig in i Piteå då??

2008-02-22 @ 14:14:04
Postat av: emma

pite finns kvar om 1/2 år... de lovar jag dejj gullunge!

2008-02-22 @ 20:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback