Back in bussines!

Nu funkar mitt Internet igen!! Mitt EGNA Internet. Underbart! :) haha
Inte alls beroende. ;) Det har faktiskt gått bra att vara utan, men det är helt klart enklare med tillgång till Internet jämt. Snart kommer Åsa och då ska vi göra semlor! Sen ska vi bjuda Karin på semlor och ev Simon också. ;) haha

image130

Och gott folk. Nu ska ni får höra senaste nytt. (håll i er nu så ni inte ramlar av stolen)
Jag och Karin ska till Mexico istället för till Indien! Dock kunde jag välja mellan att missa MF finalen eller missa min mosters 50-års kalas. Valet var enkelt för mig. Valde min moster förstås. För det första för att jag varit inne så länge att inte gå på MF finalen och framförallt för att hon fyller bara 50 en gång och jag vet hur mycket hon ser framemot festen vi ska fixa och jag vill verkligen vara med! :D Och sen är det billigare än att flyga till sthlm dessutom också. Så jag tror det blir bra ändå. Så kan jag längta efter en skidsemester jag och Anna har pratat om iaf. Nån som är sugen att henka med?

Hur som helst, skulle bara meddela att jag är back in bussines again.

Sköt om er !
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Då bser vi fram emot uppdateringar ofta här då..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback