Idag skiner solen

Idag skiner faktiskt solen ute... Och jag har haft storbesök, en från mitt gamla jobb kom och hälsade på. Hon är så gullig. Hade med sig en inflyttningspresent och allt. Lovade att hälsa på henne på onsdag om jag kommer till Älvsbyn, som jag har planerat, om jag inte får jobb förstås. Vi surrade bort två timmar och en kvart. Tänk att det går så lätt att prata med vissa människor, fast hon är lika gammal som min mamma. ;)

Och Carro och Lale är i Älvsbyn! :) Imorgon blir det att hitta på något där med dem. Sedan har jag fått jobb söndag morgon ev. Bara fyra timmar, men många bäckar små! Nu ska jag se lite höjdhopp och sen gå till Malin, hon behöver hjälp att passa barnen. :)

Nu fick jag helt plötsligt lite mer inspiration till livet, känns gött! :)

None
Hittade en "gammal "bild på mig och Karin. Tänk, det var egentligen inte så jättelängesen!
Oj vad mitt hår växt fort ändå, för nu har jag ju sådär kort hår, fast lite längre, fast jag har klippt mig ;)


Kommentarer
Postat av: karin

vad bra att du fått jobb :) vad fick du i inflyttningspresent? :D härligt med inspiration.. :) när är kortet taget?

2008-08-22 @ 17:10:17
Postat av: Sara

Karin: Det var "bara" jobb jag fick av frida lite internt... jag vet inte exakt, men jag TROR det är du vet snöhögskvällen :)

2008-08-22 @ 20:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback