Underbara Kuri!


Kuri, mammas bild. :)

Äntligen ska jag få komma till vår älskade stuga KURI!! :) Ska bli så himla mysigt. Tänkte se om det finns några blåbär kvar till mig att plocka (A) Jag ska berätta en kul grej. Henke frågade hur Kuri stavades för han skulle slå upp på internet och visa sin mamma, men NEJ, det går inte. Då vet ni ifall ni också ska försöka, det finns inte med där. :p 4km till närmaste granne, det är FRIHET det ;)

Det är jag & Henke, broder Nicklas och Sandra och mamma och pappa som ska dit. Myspys! Tänkte ta med mig alla på ett fiskäventyr på lördag. (Ni läste rätt, jag som kanske inte är världens största fiskentusiast), Spela spel, mysa vid elden, basta, bada och gå skogspromenader och KOPPLA AV!

Så nu hör ni inte mer från mig. (Är i Nystrand nu och väntar på att pappa ska komma strax, sedan kommer mamma och så Henke och sedan bär det av mot nya äventyr)!

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas ni haft det trevligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback