One tree hill





Åh jag är helt frälst i One Tree Hill!! Bara ikväll har jag sett fyra avsnitt. Trodde jag var trött men känner mig inte alls så trött att jag kan soma nu... Är på femte säsongen nu och jag vill aldrig att det ska ta slut. I höst börjar 6:an sändas i USA, så snart är jag ikapp! Jag som aldrig varit någon tjej som följt serier på tv, fast det är nog just det som är problemet. Jag kan inte följa tidschemat på tv:n. Bättre att se när jag själv vill och har tid!

Måste försöka sova nu, inte sitta här och skriva, men var bara tvungen att skriva en liten kärleksförklaring till serien. :) Upp 6.15 imorgon, har en "akut" tid hos sjukgymnasten imorgonbitti kl 07.00 nämligen. Så får jag höra domen då! Hoppas verkligen det bara är nåt som går över snart så jag kan börja träna som vanligt igen. Eller i alla fall kunna gå som vanligt. Idag har varit en skittråkig dag. Inte kunnat göra nåt typ. Pysslet med fotoalbumet var mysigt iof, men jag måste kunna få röra på mig. Annars växer väl fettet fast på mig :p Har iaf klippt mig idag!! Vet inte vad jag ska säga om det riktigt. Skönt att få bort det som var nött iaf! Och så har jag varit till arbetsförmedlingen och anmält mig som arbetssökande. Oj så kul! Vem vet, kanske får nåt jobb i Skåne eller nåt annat dåligt ställe. Inget blir som jag vill!! Just ja, SOVA VAR DET. :P

Puss & hej leverpastej! Sleeep well!

Kommentarer
Postat av: emma

du får inte jobba på hemtjänsten lr?

2008-08-20 @ 00:22:51
Postat av: emma

o ja.. ajg älskar oxå One three hill=) fast jag e bara på slutet av 1 säsongen än:D

2008-08-20 @ 00:23:43
Postat av: sara

till emma: jo det får jag men just nu är det lite jobb, ingen är sjuk eller ledig osv...haha tänk om jag avslöjar vad som hänt då ;)

2008-08-20 @ 07:38:37
Postat av: anna

du får berätta hur det gått efter tiden med sjukgymnasten!

Postat av: emma

a okej.. de gäller och ha is i magen på flera sätt då hör jag=) ha,ha.. nej tack!

2008-08-21 @ 16:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback