Konsekvenser hit och dit

Hej och hå och tiden fortsätter att gå!

Jag har just gått en promenad MED vantar, vid havet med kvällslysena från alla hus som speglades i havet som syn vid sidan om mig. Det var vackert. Inte vantarna, men hur kvällen såg ut. Vantarna åkte dock av, det var inte riktigt så kallt som jag trodde. haha ;) Det ÄR verkligen höst nu, hur mycket man än förtränger det. Men jag gillar det faktiskt. Mystiden är här! Hur mycket jag än gillar sommaren så är hösten också skön. Den skulle ju bli riktigt fulländat när resan med Anna blir av! Jag orkar inte tänka på alla konsekvenser av valen jag har framför mig. Men nu har jag istället börjat tänka tvärtom. Vad blir konsekvenserna om jag INTE åker iväg med henne? Ja just det! Jag måste åka! :D

Kommentarer
Postat av: anna

vi måste åka ;D

Postat av: anna

älskar dig saknar dig IIH!!

2008-08-28 @ 20:16:41
URL: http://evighet.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback