Is i magen

Ja... Vet inte vad jag ska säga riktigt. Det är menisken som spökar iaf. Ska vila till på måndag, då ska jag träffa sjukgymnasten igen. Jag är glad att hon verkligen vet vad hon sysslar med! Antagligen är menisken rörlig och så ligger det och skaver. Det som gjorde att knät hakade sig typ eller nåt. Operation görs bara om den har vikt sig, och skulle den ha gjort det så hade jag inte kunnat sträcka ut knät, vilket jag kan nu. Det verkar bli bättre för varje dag. Hon sa att jag måste ha is i magen, avvakta och ta det lugnt. Men jag är rädd att oavsett om det nu blir bra, så kommer det hända igen. Det är jag ganska säker på. Jag har ju känt det förut. Jag får absolut inte stå på huk... Åh jag orkar inte tänka. Henke tycker jag borde sjukskriva mig, men som det är idag kan jag ju faktiskt jobba. Tror jag. Det är bara att vänta på jobb då förstås. Dessutom kan inte läkaren skriva intyg nu, okej i måndags när jag faktiskt inte kunde stödja på knät ens, men nu är det försent. Ifall det inte är bra på måndag, så ska vi kontakta min läkare (han är den bästa ortoped jag träffat). Men det ska nog ha blivit bra tills dess. Men som sagt, ha is i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback