Fortfarande ajaj

Ja, jag kanske ska uppdatera om hur det går. Egentligen borde jag ha farit på aluten igårkväll så hade jag kanske fått en tid att träffa en ortoped idag. Men det gjorde jag inte. Ska vänta till ikväll och se. Sjukgymnasten trodde det var antingen brosk som släppt eller så minisken. :/ Men hon sa att det var inget allvarligt, så jag hoppas ju på det. Har mailat henne igen och frågat om det är dumt att avvakta, så jag väntar på det svaret nu.

Ikväll ska jag till frissan :S Läskigt, för jag vill ha kvar mitt hår, men jag vet att det kommer bli kort. För jag vill ändå ha en förändring som syns. Dessutom är håret riktigt slitet, så allt det slitna måste ju bort.

Har ni alla hittat hit nu då? Någon som vet det där med att flytta inlägg hit?? Please help me!

Kommentarer
Postat av: anna

anna har hittat hit! ;)

Postat av: Henke

du blev jättefin i håret :)

2008-08-19 @ 18:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback