Triss.

Igår fick jag veta att min kusins pojkväns syster ska skrapa triss på Tv på måndag! Jag är en smula avundsjuk men också glad för hennes skull. (Har aldrig träffat människan, men vad jag hört så är hon den mest osjälviska min kusin känner och att hon verkligen förtjänar det) så jag ska ställa klockan på måndag morgon så jag inte missar att hålla tummarna för henne. :) Hoppas hon vinner myyyyyycket. Sedan kanske man borde börja köpa triss oftare då? Men jag vinner ju ändå aldrig... (Men jag tror nog att hon sa så också, men hon vann!) ;) Så ut och köp triss allihopa ;) Vi kan bilda en klubb, så delar vi på vinsten. :p Och på tal om triss så visade kusin mig ett klipp på Youtube som hennes granne gjort. Vann någon slags talangjakt. Här kommer den:



 
Sen så hade jag en bra dag igår. Var på stan med Erika och Karin. Superkul! Hittade mig en vårjacka. Nu måste jag mostå frestelsen att göra av med pengar, för nu har jag inte mycket kvar att leva på denna månad. För jag var ju på stan i fredags OCKSÅ! Sen var jag en stund med Henke. Åkte i hans nya vrålåk.. :p Blir inte så impad av sånt dock. Var enbart obehagligt. :p Sen så hade vi grillkväll hos Malin. Hur mysigt som helst. Och barnen var taggade också. På riktigt topphumör! Jag trodde att jag skulle vara tvungen att åka hem där ett tag, för jag började blöda näsblod och det var inte lite heller. Men sen kom experten Frida till min undsättning och fick det att sluta. Bra trick jag fick lära mig! ;) Kallt papper PÅ näsan så slutar det typ. För då drar blodkärlen ihop sig eller nåt sånt!

Nu är jag hemma på timmarna... Hade tänkt städa och att skriva klart projektet. Har lite grann som jag måste ändra och så lägga till. MEN, jag tror inte jag orkar det. Tror det blir sängen och OC istället. ;)

Puss å hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: karin

ja papper med kallvatten på näsan är det bästa mot näsblod :D klart du ska se OC istället för att städa och sånt.. ;)

2008-04-06 @ 14:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback