Motivationen är slut

Snart väntar stan! :) Efter helgen kanske jag inte har denna blogg mer! Gör brorsan ett bra jobb med sin bloggdomän så kommer jag att flytta den dit. Det är ju så himla svårt och jobbigt att göra om designen här som man själv vill ha den. Men på hans ska det vara enkelt! Och jag får såklart förmåner också ;) Och enkelt att lägga ut filmer också! :) Precis som jag vill ha den!

Jag har tänkt mer och mer på mina knän. Nu när jag vet var problemet sitter. Samma fel i båda. Exakt typ. Det syns. Lite coolt ändå. MEN, tänk att jag har gått typ 9 år för mycket med dessa problem! Det är fan hemskt! Synd att man inte bor i USA, då hade jag stämt dem! ;) Men jag ser inte fram emot den långa träningstiden. Kanske inte ens kan märka nån skillnad på ett år. Det är det jag ställer in mig på - Det värsta... För då blir jag inte lika besviken om det inte går som jag vill. Jag som gillar att bara fara ut och springa runt kvarteren om jag väl får för mig att göra det (vilket inte händer alltför ofta) men nu får jag inte det. Känns märkligt. Eller FÅR, får jag ju, men helst inte på hårt underlag, det är det värsta jag kan göra typ. Skaffa speciella skor också. Sådana där småsaker som gör så mycket. Jag är glad för de få vänner jag kan känna att jag har ett stöd hos. Som stöttar mig genom det här. För det är inte lätt själv. Det låter simpelt att "det bara är knäna" men det är jävligt jobbigt. Speciellt då jag genomgått detta helvete två gånger tidigare hos en sjukgymnast utan ett enda resultat. Det är därför jag är så glad för att jag har er, några få vänner, som jag VET stöttar mig. Min motivation är liksom helt... SLUT

image144
Lycklig och utmattad efter en dag på utflykten till Chichén Itzá! Här efter den gemensamma middagen en bit utanför Chichén Itzá!

Kommentarer
Postat av: karin

åååh chichen itza..!^^ och det här med knäna kan inte vara roligt!! och inte alls "bara". usch.. hoppas det inte tar alltför lång tid! man kan ju förvänta sig det värsta men hoppas på det bästa.. tänka positivt måste man göra, tänker man att det inte går så går det inte.. du fixar allt!!

2008-04-04 @ 13:17:25
Postat av: Anonym

hoppas jag är en av dom du känner stöd av, för jag försöker i alla fall.. visst kan det vara bra kanske att tänka negativt FÖR ATT inte bli besviken, men
jag tror också det är viktigt (viktigast!) att tänka positivt. jag tror på att tankarna styr. tänker du något blir det så. om man tänker efter så är det faktiskt så! finns alltid här!

2008-04-04 @ 17:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback