Andas

Nu har jag förstått hur svårt det kan vara att andas. Men jag önskar att jag inte visste det.

Ikväll har jag varit med Karin. Det var mysigt. Tog en promenad och pratade lite och sådär. Sedan drack vi te hos henne. Hennes syster från Sthlm kom hem och det var kul att se när Karin fick lite grejer och kläder av henne. (Blev bara lite avis, men det unnar jag Karin) ;) Vi  (Karin, hennes syster och mamma) pratade en massa framtidsplaner och vi fann faktiskt något som skulle passa både jag och Karin. Jag får ångest av att tänka på framtiden. Men nu blir nästa steg Piteå iaf. Sedan bär det kanske av någon annanstans, kanske redan till hösten? Eller kanske senare...

image145
Jag skulle inte klara mig utan dig vännen!


Nu måste jag slutföra mitt projektarbete och maila in! Jag vill ut och åka slalom! Jag behöver den friheten som slalom ger mig.... Jag behöver... så mycket.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det funkar bra :)

2008-04-08 @ 07:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback