Usch vilka hemskheter!

Det är så hemskt! Jag fattar inte att sånt här kan hända i lilla Älvsbyn. Det händer allvarliga olyckor hela tiden just nu känns det som. Först kvinnan som körde av vägen och dog, utanför Ä-byn. Sen olyckan efter Vidselsvägen (det visade sig vara en arbetskamrats barndomskompis), men han klarade sig. Han är fortfarande sjuk men läget är stabilt. Och så skottdramat inne i centrala byn. Och nu en 15-åring död i en bilkrasch. Hans 20 åriga kompis (som körde) vårdas fortfarande på sjukhus men läget verkar vara stabilt. Fy vad hemskt alltså! Tänk hans samvete, det sägs att han körde alkoholpåverkad. Det kommer han liksom att få leva med resten av hans liv.  Och stackars 15åringens familj alltså. Jag får ont i magen bara jag tänker på det. :/ Don´t drink and drive! Och nu har jag just läst aftonbladet... De två 19-åringarna som saknas efter Thailandsolyckan kommer också här uppifrån, Arjeplog eller nåt sånt. Det är en annan arbetskamrats tremänning, kvinnan som har identifierats... Usch vilka hemskheter! Nu tycker jag det får vara nog! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback