Intelligent?

Ett litet tillägg till historien från igår. (inatt)
Den där kvinnan på bussen...
Hon tittade på två av bergen här som är nära varandra, (hundberget och rackberget)
och utbrister "oj,  vilka stora KULLAR". 
Jag blir imponerad! ;)

Och för övrigt så fick jag äntligen sova ut ordentligt
 idag och jag mår bara finfint. :) Det jag tyvärr menar med ordentligt är att jag tittade på klockan vid tio och tänkte att jag kunde sova en stund till för jag var sååå trött. Sen stiger jag upp och sätter mig vid datorn där klockan står på 14.20! Då hade min armbansklocka stannat. Så typiskt. Rätt skrattretande men klockrent! Shit, jag har aldrig någonsin sovit så här länge! ALDRIG, att det har hänt. Kroppen tar väl ut sin rätt antar jag. ;) Hårt liv ;)

Men jag mår bra. Härligt värre ja, tack, jag vet. :D

Kommentarer
Postat av: anna

haha, kullar ;D
kul att läsa att du haft det bra och allt :D

2007-09-30 @ 15:41:03
Postat av: carro

tack gumman! älskar dig!

2007-10-02 @ 12:24:50
Postat av: Anonym

uppdatera!
/aet ;)

2007-10-03 @ 22:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback