Älskling

Jag fick ett sånt där kedjebrev som jag ofta brukar tycka är ganska irriterande. Jag skickar aldrig vidare för jag vill inte att mina vänner som isf får kedjebreven ska tänka så som jag gör. Tänk vad mycket mer det värmer om orden kommer från vännen istället för från ett kedjebrev. Iaf, ett som jag fick ganska nyligt är detta:

Vem är den stora kärleken

Det är killen som säger ''älskling'' till dig och inte
''sexy'' när ni har slutat ert samtal. Det är han som stannar vaken
för att se hur du sover och kysser dig på pannan. Det är han som vill
visa upp dig när du vaknar på morgonen utan smink och med håret rufsigt. Han som
tar din hand när ni är med vänner och han som säger till dig hur
lycklig han är att du är hans. Han som säger till sina vänner: '' Hon är den rätta...''

Det kanske är så det är?

Kommentarer
Postat av: Sassa

så ska de vara.
de kommer bli bra med allt!

2007-09-02 @ 21:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback