Suprise

Jag vet inte riktigt vad jag vill säga genom det här inlägget.
Jag har precis invigit min nya stora tekopp med svartvinbärste. När muggen är full kan jag inte ens bära den med en hand, för då orkar jag den inte. :p

Jag hoppas mina vänner söderut snart kommer och hälsar på mig =) Det funkade ju inte att önska mig det i present, så jag får ta till ett nytt knep nu... Det skulle i alla fall vara något utöver det vanliga det :) Och jag viiiill det. Ni vet ju i alla fall att ni är välkomna till mig när som helst. :) Förutsett att jag är hemma då. ;) Skulle jag minsann behöva efter den här minst sagt upp- och nedvända vecka. Huvva, det är hela en timma kvar innan det är en ny vecka. Men den har varit händelserik i alla fall....

Det är så hemskt att se en som står en så nära när denna person är skadad. Blod, ambulans, helt krossad bil. Ja, usch och fy! Men motgångarna för oss närmre varandra. JAG ÄLSKAR DIG! <3

Livet är så skört. Ta hand om det!

I lördags fick jag ju förresten äran att överraska mina vänner. =) Carro, min bästa kompis som flyttat till Örebro, och Lale hade kommit upp helgen till ära för att fira mig. ;) Vi var i Piteå. De väntade ute vid bron och så hämtade jag alla vännerna som var där inne redan. Jag hade tidigare sagt att jag hade fixat en överraskning. Sedan när alla hade sett vad min överraskning var så blev det världens största kramkalas och Erika utbrast"Det här är det bästa överraskningen någonsin, du är bäst Sara". :) Ja, det värmde faktiskt, men tacka Carro, hon står för den största äran. ;)

Och så blev jag en "sådan" också? :/
Jag vet inte hur det har gått till... Eller så kanske jag visst vet det? :/

Oj vad jag hoppar ikväll. Tänkte ju från början inte skriva nånting alls.
Bäst att sluta innan det blir för mycket svammel.
2 timmar sömn i fredags och typ 5 inatt. Och jag är inte ens trött.
Nu väntar en fullspäckad vecka på alla sätt och vis.

Skönt att ha rett ut allting med dig. Fanns väl egentligen inte så mycket att reda ut. Men ja, nu är det klart och det känns skönt. Men jag har lärt mig nånting. :)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej, hur är det med dig då? Krams

Postat av: Sassa

din blogg är så mysig:) så höstig å fin.

2007-10-25 @ 15:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback