Lene Marlin - Place nearby

Jag mår dåligt av att ha så här mycket att göra... Men jag ser målet, två dagar kvar! Om två dygn sitter vi någonstans på Arlanda och ugglar.

Har just varit ute på ett nattpromenad av hemlig orsak. =) Någon där ute i Sverige kommer att bli lycklig. :)

Har tagit reda på tvätten, så nu har jag rena kläder att ta med till Egypten.

Sedan, det dygnet då vi är i Sthlm, då vi kommer hem igen, då har jag sett till att styra upp så det händer lite grejer. :) Förhoppningsvis blir det för oss att träffa Sassa, Millan & Peter. Det vore skojsigt! Men jag har inte hunnit prata med varken Carro eller Sassa. haha

Ikväll har jag tänkt på Johanna och lyssnat på låten i hennes blogg. Du ska veta att jag tänker på dig! Kan inte förstå hur det känns att förlora sin lillebror sådär. Tänk vad ett år går snabbt. Men jag vet att tiden inte läker alla sår...

Bäst att försöka få någon slags sömn inatt då så jag hinner med och orkar med morgondagen! Godnatt alla!


Kommentarer
Postat av: A

helt hemlig är inte nattpromenaden för jag vet ;D haha
men så långt är det hemligt iaf! ;)

2007-11-01 @ 13:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback