If You believe in dreams come true

Jag känner att jag varit riktigt duktig idag. Först har jag varit en heldag i skolan (demenskursen), som var mycket intressant den här gången. Har aldrig antecknat så mycket som idag. - Det är ett gott tecken minsann.
Sen har jag och Erika varit och simmat. Och så har jag kollat upp lite om min eventuella resa. Det verkar trots allt bli Egypten, någon som är lika sugen som jag? Välkommen är ni allihopa att följa med! ;)

Och så har jag varit med Anna också. Snart kommer hon tillbaka så då ska jag spendera ännu mer tid med henne. :D

Kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: carro

jag har alltid velat åka till egypten.. hade vatt grymt häftigt.. tänk om man hade haft råd o resa varsomhelst.. Kram älskar dig

2007-10-10 @ 15:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback