Grattis Stina till körkortet!

Idag klarade min bästaste Stina körkortet! GRATTIS! Jag vet hur mycket det betyder. Jag var den tredje personen hon ringde, näst efter sin mamma och pappa. Vilken ära! GRATTIS VÄNNEN!  Nu är du fri som en fågel, eller nåt. ;)

Har varit på bio i Piteå, "kärlek på menyn". Mycket sevärd film tycker jag. Den var riktigt skön, eller så var det sällskapet som gjorde allt. ;) När jag körde hem och närmade mig Ä-byn så var det ett helt underbart norrsken på himlen. Och inte lite heller. Jag älskar norrsken!

Sova nu! Carro, snart är det tillåtet för oss att börja packa! :D

Puss & kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: A

Vad handlade filmen om? :)

2007-10-26 @ 10:47:21
Postat av: Anonym

Nää, jag tror inte att vi ska göra det.. :/

Postat av: carro

jaaa klaaaaaartv att vi ska haha.. vad ska du packa haha! Kraam älskar dig

2007-10-26 @ 12:45:43
Postat av: Anonym

6 Nov ska jag dit om allt går som planerat! Jo, det hade ju varit jätte kul o träffa dig!

2007-10-28 @ 20:13:02
URL: http://powercarola.blogg.se
Postat av: Anonym

Ååh, vad synd... :/ Men kul för dig att vara i egypten :)

2007-10-29 @ 09:18:17
URL: http://powercarola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback