Egypten here we come

Nu är Egypten resan bokad och betald. :)Sharm El Sheikh, en vecka. Underbart! Jag kommer att stå ut alldeles utmärkt med en skånsktalande Carro. ;) Så underbart kul vi ska ha! Love You!

Alla jag säger det till utbrister "vad kul, men hur vågar du?". Ja, livet är fullt av risker så vissa risker måste man ta. Jag menar, det spelar ingen roll var man är, saker händer överallt i världen, även här...

Nu ska jag göra mig klar. På ca en timma blir jag upphämtad och åker till Piteå. ;)Mysigt! Kulkul! Så får vi se vart det här leder.

puss å kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha - tror dock inte jag kommer att få någon .. men önska sig kan man ju alltid .. Jag&Jonas kommer förbi 20 åringen på måndag då ;)
var tyvär ingen lägenhet ledig så i värsta fall får vi bo i opeln då ..
Kul med en egypten resa - inte för att jag förstår varför det skulle vara farligt .. vi lever ju inte särskilt tryggt här heller ;)
*kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback