Uppdatering


Bäst jag gör som jag blir ombedd... Att uppdatara.
Tänkte först och främst tacka
Johanna, som gjort min blogg så fin och alltid ställer upp. :) Hon är så bra på att beskriva vissa känslor. Lyssna bara på det här.

"Ibland, utan att jag vill det, så kommer det tankar i mitt huvud om
folk som verkligen sårat mig, alltså på riktigt.
Inte bara pratat skit om mig utan gjort så det gör ont i hjärtat.
Det lämnar verkligen spår och fortfarande kan jag känna samma
hjälplöshet som jag kände under den tiden.
Ändå så kan jag inte låta bli att tänka på det,
hur kan man svika någon man älskar gång på gång och
inte känna sig som en idiot efteråt?"

Den senaste tiden har jag tänkt mycket. Bland annat på "det". Och visst har vissa människor verkligen sårat mig, och då tänker jag som Johanna skrev. Hur kan man svika en nära vän och inte känna sig dum efteråt? Inte ens be om ursäkt, eller förklara. Utan istället stå för det man har gjort, som var så jäkla fel att man borde känna sig heldum. Nåja, ibland blir man aldrig klokare trots att man funderar i flera timmar.

Borde plugga, eller sova. Istället ska jag bjuda er på detta.

BLONDINTEST , får du över 60 så är du blond i själen!


DU VILL
( ) Blikänd
(/) Vara blond
(x) Inte vara ensam
(x) Festa
( ) Vika ut dig i någon tidning
( ) Operera brösten eller läpparna
( ) Vara singel
( ) Vara med i tv
( ) Flytta hemifrån
( ) Bli modell
Summa: 2,5


DU HAR
( ) Blont hår
(x) Minst 4 olika parfymer
( ) Ramlat av en stol när den stått stilla
(x) Använt urringade linnen
( ) Däckat
(x) Spytt offentligt
(x) Ramlat i en trappa
( ) Blivit hysterisk när du tappat en nagel eller ögonfrans
( ) Kollat i någon killes porrtidning
( ) Gått runt med en t- shirt som det står "SLITZ" på
( ) Haft sex med flera samtidigt
(x) Gått med kortkort kjol/shorts
( ) Strippat
(x) Använt ord som du själv inte kan förklara
( ) Hånglat med mer än 3 personer på en kväll
(x) Haft rosa nagellack
(-) Fått IG på ett prov (tror jag fick det en gång, men det var innan man fick betyg)
(x) Skrattat tills någon har blivit irriterad
( ) Överdrivet mkt läppglans ibland
(x) Blivit utskälld av en lärare
(x) Rökt (om än det går att räkna på en gång så kan jag inte förneka att det inte har hänt)
(x) Stringtrosor
( ) Piercing i naveln
( ) Piercing i ansiktet
(x) Bedömt någon efter utseendet
(x) Kallat någon annan för ex. fjortis, bitch, slyna osv..
( ) Varit med barn
(x) Gråtit för att få uppmärksamhet (vem har inte det då man var liten)
( ) En liten hund
( ) Tappat bort väldigt mycket saker
( ) Sängkläder i siden
( ) Kollat på porrfilm
( ) Bitchslapat nån
(/) Mycket mascara
( ) Skolkat
( ) Varit otrogen
( ) löshår
( ) Brun-utan-sol
( ) Solat topless
Summa: 14,5


DU TYCKER OM ATT/BRUKAR
(x) Titta på folk
( ) Dansa vilt
( ) Vakna upp bredvid en främmande kille
(x) Kramas
(x) Sola
(x) Gå i mysbyxor
(/) Ha stövlar eller klackade skor
( ) Sminka dig
(x) Ta skumbad
(/) dricka alkohol
( ) Fixa med andras hår
( ) Sminka andra på skoj
(x) Shoppa
(x) Titta på snyftfilmer
( ) Bära färgen rosa
(x) Bära smycken
( ) Ha brunkräm eller foundation
( ) Ha läppstift
(/) Knäppa ego kort
( ) Sova naken
( ) Säga "Blonda" saker
( ) Ha lösanaglar
(x) Umgås med killar
( ) Vara olydig
(x) Få massage
(x) Vara GALEN
(x) Skratta
(x) Sjunga med i låttexter
(x) Få/ge komplimanger
(x) Retas
( ) Slåss
( ) Tjafsa
(x) Skoja
(/) Göra manikyr/ pedikyr
(x) Göra som du vill
(x) Ha leggings
(x) Sitta vid datorn
(x) Ligga på beachen och glassa
Summa: 22


DU GILLAR
(x) Killar
(x) Skvallerblaskor
( ) Porrfilmer
( ) Att visa dig naken
( ) Att ragga
(x) Att träffa nytt folk
(x) Göra spa-behandlingar
(x) Mys
(x) Helger
(x) Att kolla på tv-serier
summa: 7


Resultat: 46, det var ju inte så farligt. ;) Om jag nu räknat rätt, börjar snart prata i nattmössan tror jag...


Måste ju också säga att torsdag-lördags "weekend" i Sthlm
med Sassa har varit toppen! Fick ju även träffa och umgås med Anna. <3 Superskoj! Och så Millan, Peter och Denice! Det var nice! :)image119 
image120



image121image122



Sweet dreams my angels!

Kommentarer
Postat av: A

najs. du får skicka bilderna på oss!

2007-11-19 @ 17:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback