Sharm el Sheik, Egypten

Halsningar fran Egypten!

Nu ar vi har. Eller kom fram igar pa eftermiddagen. Flyget var 2,5 timmar forsenat men vi kom fram i alla fall. Det ar helt underbart har! Vilket land! Ni som inte har varit i Egypten maste helt klart aka hit! Jattefina byggnader, kristallklart hav. Nar vi badar sa ser vi en massa fina fiskar. 27 grader i vattnet och 32 grader kl 10 pa morgonen idag, wonderful.
Tyvarr blir det inga pyramider, de far vi aka till nasta gang. Vi kan inte aka buss 6 timmar dit, och sen 6 timmar hem. Ett helt dygn gar at och det gar inte. Det var ratt dyrt ocksa sa det far vi ta nasta gang. Men vi har bokat en batutflykt.Utflykten heter Ras Mohammed , och vi kommer att aka till en nationalpark med bat dar vi kommer att fa sola, bada, hoppa fran baten, snorkla och forhoppningsvis se en delfin eller tva. Baten stannar pa tre stallen dar man far snorkla och sola och bada och gora vad man vill. Vi langtar massor! Hur underbart vore inte det... Och sa har vi saklart bokat en kameltursutflykt. Da kommer vi att rida kamel i typ 45 minuter och sen ata middag med beduinerna, mitt i oknen over oppen eld! Spannande! Vilka otroliga upplevelser!

Och allt ar sa fint, sanden, byggnaderna, havet. Allting tillsammans gor det sa himla fint. Vi holl pa att svimma da vi kom till havet imorse. Varsta branta trappan ner och sa alldeles kristallklart hav, och jattefina klippor sa man ville bara stanna dar och titta i all evighet. Det ar sa vackert sa det inte finns ord att beskriva det.

Manniskorna har ar ocksa valdigt hjalpsamma, men har man ogonkontakt med nagon sa har man den mannen hack i hal efter sig. Finns manga fina saker jag vill kopa ocksa. Man skulle ha varit lite rikare. haha Finns sa himla mycket att se har. Man skulle kunna vara har hur lange som helst. Vilket land alltsa! Vi har det i alla fall helt underbart, jag och Carro! Men vi har lyckats fa en present ocksa av Alibaba. haha Ett papyrus med nan gud pa, och carro fick Cleopatra. Vi kopte en parfym ocksa, vi lyckades pruta fran 800 for en, till 200 for bada. Anda tror vi att det var for mycket! Men vi fick en fin parfymgrej som present ocksa.

Dock har jag lyckat ha sonder kameran. Pa riktigt den har gangen. Vi hade den los vid solstolarna for att ingen skulle sno den. Men sa steg vattnet utan att vi tankte pa det och vipps sa hade jag en blot kamera. Men minneskortet ar iaf helt, det har vi kollat, sa bilderna finns kvar men nu ar det engangskamera som galler i fortsattningen sa far jag lamna in den da jag kommer hem. Jag borde inte fa aga en kamera alltsa!

Ikvall ska vi festa pa LITTLE BUDDHA. Det sags vara grymt bra. Men vi ska det lugnt och skota om oss sa ni behover inte vara oroliga. haha

Men. Livet leker har nere. Ha det sa jattebra alla dar hemma i kalla Sverige nu! Och sa lovar ni mig att ni skoter om varandra...Puss kram Karlek Sara!Soliga halsningar fran mig! sakna mig inte for mycket! puss

Kommentarer
Postat av: natta

ååh, låter som att ni har det helt underbart där borta! =) jag vill också! men istället måste jag sitta här på jobbet å ha de supertråkigt! :P haha!

2007-11-04 @ 20:16:01
Postat av: karin

ååååh vad härligt ni verkar ha det!! typiskt dig det där med kameran ;) haha :)

2007-11-06 @ 20:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback