Idol och MVG!

Tittade en snabbis på Idol då jag kom hem från jobbet. Alltså det är ju helt sjukt. Andreas börjar ju bli som Lasse Brandeby då han var med i Lets dance. Det är ju inte ens kul att titta på då det ska vara så här. Låt den bästa kvinnan vinna nu! Marie!

Fick veta av en som jag skrev grupprovet med att vi fick MVG på provet. 61,5 p / 65. Det är ta mig tusan riktigt bra gjort av oss! Nu har jag dock ännu mer press, krav och ångest för det som jag har kvar att göra i det ämnet. :/ Suck. Prestationsångest? Jo, tack, jag vet!

Kommentarer
Postat av: Sassa

Japp, låt den bästa vinna, Amanda;)

2007-11-25 @ 11:59:46
Postat av: Kicki

Grattis älskling!
Jaa, MARIE is the winner! (L)

2007-11-27 @ 17:31:30
Postat av: A

:))

heja marie!

2007-11-29 @ 12:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback