Hejdå!

image77
Du & jag i hela 10 dygn, plus minus några timmar. Ska bli hur skoj som helst! Vilka minnen och upplevelser vi ska få av den här resan. Egypten, här kommer vi! Ska bli underbart att lära känna dig ännu bättre. :) Vi syns om några timmar, helt overkligt men helt underbart.

Om drygt en halvtimma kommer mamma och broder N och hämtar mig och skjutsar mig till Kallax flygplats. Idag har jag panikköpt en ny resväska i Piteå, för jag rymde inte allt i min lilla. haha Så för typ tjugo minuter sedan hade jag packat färdigt. Man behöver ju inte överdriva med att packa två veckor i förväg precis. haha

Hejdå Ä-byn! Hej Stockholm och Sharm-ElSheik! Jag ska tänka på er alla då vi flyter omkring i havet och lapar sol. =)

Puss & Hej på er! Sköt om er nu! Ta vara om varandra och se till så att allt är som vanligt då jag kommer hem igen!

Kärlek från Er Sara!

Kommentarer
Postat av: carro

jaaa nu sitter vi här på aranda bredvid varandra och har det skoj... älskar dig kjaaaaaamisssssar

2007-11-02 @ 23:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback