7 mars 2007

Hej och hå vad dagarna går!

I måndags var jag och Stina ute i det fina vädret och promenerade. Det var mysigt. Och så gick jag förbi mina kusiners farmor med foton från min student + bal (bättre sent än aldrig). Hon blev väldigt glad. :)

Idag (igår)har jag jobbat, städat, simmat och bakat bullar! Grannarna har säkert undrat varför jag har smällt och haft mig inatt. (Diskade plåtarna) haha Ska överraska mamma med en inbjudande bullpåse på köksbordet med ett poetiskt brev imorgon. Hon och några av hennes arbetskamrater ska nämligen luncha i min lägenhet. haha. (Fast jag jobbar då) Och det kanske är lika bra det. :) Dock får de laktosfria bullar. Men det är inte så stor skillnad i smaken tror jag. Det tror jag de allihopa uppskattar till efterrätt. Dock har jag inget kaffe har bjuda på. haha Eller jag har ju faktiskt några cappucino förpackningar som står och ruttnar bort i skafferiet. Nu är jag trött och pratar smörja. Det jag ville komma till är att nu har jag bullar så nu är det bara att komma och hälsa på om ni är sugna. :)  Sara bullar med ordets alla betydelser. Har egna formar på bullarna plus att de är laktosfria. haha. De lär finnas kvar rätt länge tror jag eftersom jag inte vill äta upp dem!


Har pratat i telefon just. N tänker som mig. Jag förstår henne precis. Verkligen. ÅÅÅ, jag saknar Lycksele! Inte nu själva Lycksele, eller jo det gör jag också! Men när jag ser på alla bilder så tänker jag tillbaka med ett leende på läpparna. Det var så underbart. Men som N sa så kommer vi aldrig att kunna uppleva det här på samma sätt. Alla vi fick så mycket, på olika sätt. Det var en så härlig tid. Som C sa på scenen också "Vi är som en familj". Saknar allt. Vilken härlig tid!

25212-35
Haha, Lotta undrade nog vad vi sysslade med. ;) haha Vi är bara söta ju!

Friends for life! Saknar Simone också! Måste ses snart, vi bor ju trots allt inte alltför långt ifrån varandra ju! Ska lägga ut bilden på de gosiga bilden på henne och C sen nån gång också.

Idag (igår) var det prick två veckor till Thailand. 4 dagar till Sassa och Anna och Sthlm! Hade inte klarat mig en endaste dag till utan er!  Vi ska äga stället och ha så roligt! Och så är det 10 dagar till Sundsvall.

Imorgon eller på fredag måste jag skaffa det där numret så länge tänkt skaffa. Sen kanske allting är försent!

Varför får du allt till att låta på det sättet? :(

Kanske dags att sova nudå och sluta prata galamatias eller vad det nu heter. Hoppas ni fick ut nåt av mitt lilla inlägg med en massa blandat huller om buller. Och ointressant information. Galamatias helt enkelt. ;)


God natt


Kommentarer
Postat av: Madelen

Jo det stämmer, antar att det är din mamma som berätat? ;) Flyttar efter sommaren då sommarjobbet är över. Ska du göra något speciellt i thailand, eller "bara" semestra?

Postat av: anna

Vilken mysig idé med bullarna! :D Vad är det för nummer och det där du pratat om?

2007-03-07 @ 12:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback