Midsommar 07

Fått "order" att uppdatera min blogg om vad som hänt den senaste tiden...



Kan ju iaf berätta att Midsommarhelgen var helt underbar på alla sätt och vis. :) Först åkte jag till farmor och farfars 25212-89stuga. Det var, som jag tidigare nämnt, farmors sista midsommar där... Iaf, alla farmors släktingar som jag inte träffat på jättelänge var där. Det var så himla kul att se alla. Nu låter jag gammal, men det var faktiskt det. Jag och mina två "små" kusiner och sen bara vuxna och "gamlingar". :) Vissa kände nästan inte ens igen mig för att jag har mörkt hår nu. Det var så underbart den sekunden farmor kände igen mig. När Marianne sade "Åh... Nej men är det du Sara. vad roligt att se dig" och så "Jaaaa!". :) Tyvärr var jag tvungen att lämna den festen för att åka vidare med mina kompisar till vår stuga mitt ute i skogen. Inte för att det var "tyvärr" att åka iväg med dem, men ni fattar!

Har ni aldrig förut varit i skogen, så är ni verkligen det då ni är där. :) hihi Mitt lilla paradis. Underbart! Inga grannar, så vi har kunnat leva om och göra precis vad vi ville. haha (Sprang nakna runt sjön förstås). haha Nej, men ni fattar vad jag menar. Vi hade iaf underbart väder och sällskapet kunde inte vara bättre. Hur kul som helst. Tyvärr var ju vissa tvungna att lämna oss tidigare... :( Men det var kul ändå!! På hemvägen åkte vi förbi allas älskade Storforsen. :) Lovely. Nästa gång det är bra väder och rätt många är lediga ska vi åka dit och bada i lagunen. :D

Nutid då... Eftersom vi vänt på dygnet REJÄLT, så hade jag svårt att somna igår, vilket ledde till att jag försov mig imorse. Jag hade ställt mobilen på 06:15. Någon gång runt 06:30 (tror jag i efterhand) så levde sopbilen om utanför mina fönster och jag blev förbannad och tänkte i mina tankar "de kunde väl iaf vänta tills efter klockan hade ringt) haha. Sen helt plötsligt vaknar jag och tänker att jag ska kolla på klockan och så står den på 07:20 typ. Jag hade alltså 10 minuter på mig att komma till jobbet. Jag hann kan jag ju stolt erkänna! Tog med mig linserna i farten och slängde på mig första bästa kläderna. Hann inte ta på mig linserna förrän på lunchen på jobbet. haha De är så söta på mitt jobb. "Är du trött, eller är du lite ledsen idag?"

Nu försöker jag planera in veckan lite. Hoppas på att kunna göra slag i Jonas present imorgonkväll. Men ja, det går inte så bra att planera eftersom jag inte verkar få kontakt med någon av de inblandade. haha. Vill till Piteå också! (Kanske kan göra Jonas present där??), ska plantera ut lite mer blommor på gravarna och så pussa på Emma & Emil förstås. Och gå på stan med Frida. Me like that! Och gratta henne i efterskott. :) Eller så får jag fara in två svängar till stan i veckan. Det skulle också funka.

 
Är de inte söta så säg. ;)

Iaf, hoppas ni har haft det lika underbart mina gosingar! Puss & kram / Sarisen


Kommentarer
Postat av: Sassa

va härligt du verkar ha haft de på midsommar!
jag har inte riktigt hunnit läsa några bloggar nu, eftersom internet här är helt segt men nu funkar de på min dator så nu blir de bättre! Hoppas allt är bra! Saknar dig:/ Puss o kram!

2007-06-27 @ 21:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback