Klantskalle

Jag ska berätta en kul sak för er.
Mindre kul för mig. haha.
Det här är så himla typiskt mig alltså!
Jag skulle precis cykla hemåt och så
tänkte jag ringa Frida samtidigt. Jag
kommer till en vägkorsning och ser att
en bil ska svänga in just på den vägen.
Jag bromsar med den fria handen och
flyger, som en volt, över styret! Jag gjorde
inte illa mig, mer än ett pyttesår nedanför
tummen. haha Men det pinsamma var ju
att den stackars kvinnan som körde typ
var så chockad och förvånad så när jag
tittade upp på henne så gapade hon bara!
Jag fick vinka iväg henne och göra ett
tecken att jag klarat mig bra. haha
Så typiskt klantigt!

Kommentarer
Postat av: carro

nämen sara gumman..... inte för att verka dum, men jag kan se dig flyga över styret och sitta där och vinka till hon tanten... och det är faktiskt en ganska rolig bild jag får. Men jag vill för allt i världen inte att du ska skada dig! Kraam älskar dig

2007-06-29 @ 15:12:06
Postat av: Sassa

haha shit vad jag skrattade:)fast bara för att du inte skadade dig:)

2007-06-29 @ 18:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback